Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje i zwroty

Gwarancja

 

ProduktY sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady  skontaktuj się z nami

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Zwroty i wymiana

Istnieje możliwość zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w terminie do 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Towar może być zwrócony lub wymieniony jedynie gdy jest kompletny (nie brakuje np . : ramiączek lub poduszeczek w stanikach typu Push-up), nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu oraz posiada metki i oryginalne wszywki, wraz z dołączonym paragonem fiskalnym.

Zwrotom i wymianie nie podlegają: figi, stringi oraz szorty.

Jak dokonać zwrotu?

Prosimy odesłać do nas bieliznę. Do przesyłki proszę włożyć wypełniony formularz:
Formularz do pobrania

Adres do wysłki:

   F.H.U BOŻENKA
    DOM  HANDLOWY GLOBUS
   UL JANA PAWŁA II 3A
   37-500 JAROSŁAW 

POLSKA

 Pieniądze wysyłamy w ciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Jeżeli została wystawiona faktura VAT to sklep zobowiązuje się do rozliczenia z Klientem po otrzymaniu podpisanej faktury korygującej w ciągu 7 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
Prosimy pamiętać o starannym zapakowaniu przesyłki. Prosimy pamiętać o ograniczonej odpowiedzialności Poczty Polskiej za zgubienie przesyłki. Prosimy rozważyć ubezpieczenie przesyłki.

 Jak dokonać wymiany?

 

Prosimy odesłać do nas bieliznę. Do przesyłki proszę włożyć wypełniony formularz:


Formularz do pobrania

   F.H.U BOŻENKA
   DOM  HANDLOWY GLOBUS
   UL JANA PAWŁA II 3A
   37-500 JAROSŁAW
   

 1. Prosimy pamiętać o podaniu koloru oraz rozmiaru bielizny, którą mamy ponownie wysłać. 
2. Jeżeli wartość odesłanego towaru będzie wyższa od wartości nowej przesyłki to prosimy o podanie numeru konta lub danych do przekazu pocztowego.
3. Jeżeli wartość odesłanego towaru będzie niższa od wartości nowej przesyłki to różnicę mogą Państwo zapłacić przelewem lub przy odbiorze. Prosimy pamiętać o ograniczonej odpowiedzialności Poczty Polskiej za zgubienie przesyłki. Prosimy rozważyć ubezpieczenie przesyłki.

Prosimy o przestrzeganie zaleceń producenta dotyczących sposobu użytkowania, prania itp.

 Zwrot - wymiana - odstąpienie od umowy:

    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
    2. Klient może odstąpić od umowy, składając drogą elektroniczną oświadczenie o odstąpieniu od umowy, przy wykorzystaniu wzoru formularza odstąpienia od umowy, znajdującego się na stronie głównej sklepu internetowego w zakładce REKLAMACJE I ZWROTY
    3. Sklep internetowy ma obowiązek niezwłocznie przesłać klientowi na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy
    4. Podstawą przyjęcia zwrotu jest doręczenie paragonu lub faktury oraz poprawnie wypełnionego formularza odstąpienia od umowy.
    5. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
      1. Sklep internetowy dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
      2. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy F.H.U BOŻENKA ul. Jana Pawła II 3A 37-500 Jarosław
      3. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
      4. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
      5. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy, jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep internetowy. Sklep internetowy nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów
      11.  Przy odbiorze należy sprawdzić przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwarcia należy odmówić przyjęcia przesyłki lub sprawdzić jej zawartość w obecności osoby dostarczającej. W razie niezgodności należy sporządzić protokół szkody

Reklamacja towaru:

      1. Celem złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem internetowym www.elegancka.com.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@elegancka.com.pl lub telefonicznie+48.603796009 lub +48530932456
      2. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłaszając reklamację należy podać w szczególności imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego, numer zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz wskazać żądanie. Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego zamieszczony jest na stronie sklepu www.elegancka.com.pl w zakładce „ reklamacje i zwroty”.
      3. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w terminie 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu na adres: F.H.U Bożenka ul. Jana Pawła II 3A 37-500 Jarosław
      4. Sklep internetowy nie odbiera przesyłek za pobraniem.
      5. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu każdy klient informowany  będzie z wyprzedzeniem drogą mailową.

REKLAMACJA DOSTAWY

  1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Kupujący obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru.
  2. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy Odbiorca zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, informując o tym fakcie Sklep (spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki). Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe
  3. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

    1. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14, licząc od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl