Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.

Zwroty Reklamacje Gwarancje

Zwrot 

Warunki zwrotu

1)Termin zwrotu 14 dni od czasu otrzymania przesyłki 

2)Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania,ze względu na ochronę zdrowia oraz względy higieniczne winny być w stanie niezmiennym wraz z wszywkami,wkładkami,metkami,ramiączkami.

3)Do przesyłki prosimy o dołączenie oryginału zakupu- Ważne!!(paragon,faktura) oraz wypełnionego formularza zwrotu,który dołączamy do przesyłki.

4)Towary takie jak:rajstopy,pończochy,skarpety które będą miały zniszczone opakowania (rozerwane,przecięte itp...) nie podlegają zwrotowi.

5)Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.

6) Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

7) Zapakuj przesyłkę tak aby dotarła do nas w stanie nienaruszonym.

Adres do zwrotu: 

Salon Bielizny Markowej Elegancka 

ul.J.Słowackiego 4

37-500 Jarosław

Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni na podane konto lub tą samą drogą,którą dokonano zapłaty za towar.

 GWARANCJA

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

 

REKLAMACJA TOWARU:

1. Celem złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem internetowym www.elegancka.com.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@elegancka.com.pl lub telefonicznie+48.603796009 lub +48530932456

2. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłaszając reklamację należy podać w szczególności imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego, numer zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz wskazać żądanie. Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego zamieszczony jest na stronie sklepu www.elegancka.com.pl w zakładce „ reklamacje i zwroty”.

3. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w terminie 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu na adres: Elegancka Salon z Bielizną Markową ul. J.Słowackiego 4 37-500 Jarosław

4. Elegancka.com.pl odpowiada wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

5. Elegancka.com.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru.

6. Sklep internetowy nie odbiera przesyłek za pobraniem.

7. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu każdy klient informowany  będzie z wyprzedzeniem drogą mailową.

 

Prosimy, aby Państwo reklamując otrzymany od nas towar, zwrócili go wraz z paragonem, oryginalnym opakowaniem oraz innymi dokumentami dołączonymi do wysyłanego towaru. Prosimy również o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru (np. w pudełka kartonowe, tak aby nie uległy one uszkodzeniu podczas transportu)

 

Prosimy pamiętać o tym, iż zwrotom i wymianie nie podlegają figi, stringi oraz szorty

 

 REKLAMACJA DOSTAWY

1.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Kupujący obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru.

2.W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy Odbiorca zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, informując o tym fakcie Sklep (spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki). Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl