Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwrot
Warunki zwrotu
1)Termin zwrotu 14 dni od czasu otrzymania przesyłki
2)Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, ze względu na ochronę zdrowia oraz względy higieniczne winny być w stanie niezmiennym wraz z wszywkami, wkładkami, metkami, ramiączkami.
3)Do przesyłki prosimy o dołączenie oryginału zakupu- (paragon,faktura) oraz wypełnionego formularza zwrotu, który dołączamy do przesyłki.
4)Towary takie jak: rajstopy, pończochy, skarpety które będą miały zniszczone opakowania (rozerwane, przecięte itp...) nie podlegają zwrotowi.
5)Klient dokonuje zwrotu na własny koszt.
6) Nie odbieramy przesyłek za pobraniem oraz dostarczonych do paczkomatów i innych punktów odbioru.
7) Zapakuj przesyłkę tak aby dotarła do nas w stanie nienaruszonym.
Adres do zwrotu:
Salon Bielizny Markowej Elegancka
ul .J. Słowackiego 4
37-500 Jarosław
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni na podane konto lub tą samą drogą, którą dokonano zapłaty za towar.
GWARANCJA
Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@elegancka.com.pl lub telefonicznie 603796009.
REKLAMACJA TOWARU:
1. Celem złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem internetowym www.elegancka.com.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@elegancka.com.pl lub telefonicznie+48.603796009 lub +48530932456
2. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłaszając reklamację należy podać w szczególności imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego, numer zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz wskazać żądanie. Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego zamieszczony jest na stronie sklepu www.elegancka.com.pl w zakładce „ reklamacje i zwroty”.
3. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w terminie 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu na adres: Elegancka Salon z Bielizną Markową ul. J.Słowackiego 4 37-500 Jarosław
4. Elegancka.com.pl odpowiada wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.
5. Elegancka.com.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru.
6. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu każdy klient informowany będzie z wyprzedzeniem drogą mailową.
Prosimy, aby Państwo reklamując otrzymany od nas towar, zwrócili go wraz z paragonem, oryginalnym opakowaniem oraz innymi dokumentami dołączonymi do wysyłanego towaru. Prosimy również o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru (np. w pudełka kartonowe, tak aby nie uległy one uszkodzeniu podczas transportu)
REKLAMACJA DOSTAWY
1.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Kupujący obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru.
2.W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy Odbiorca zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, informując o tym fakcie Sklep (spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki). Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe.