Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Reklamacje

GWARANCJA

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

 

REKLAMACJA TOWARU:

1. Celem złożenia reklamacji należy skontaktować się ze Sklepem internetowym www.elegancka.com.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej sklep@elegancka.com.pl lub telefonicznie+48.603796009 lub +48530932456

2. Reklamacje rozpatrywane są na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego. Zgłaszając reklamację należy podać w szczególności imię i nazwisko lub nazwę zamawiającego, numer zamówienia, opisać przedmiot reklamacji oraz wskazać żądanie. Wzór formularza zgłoszenia reklamacyjnego zamieszczony jest na stronie sklepu www.elegancka.com.pl w zakładce „ reklamacje i zwroty”.

3. Zgłoszenie reklamacyjne rozpatrywane jest w terminie 14 dni od dnia dostarczenia reklamowanego produktu na adres: Elegancka Salon z Bielizną Markową ul. J.Słowackiego 4 37-500 Jarosław

4. Elegancka.com.pl odpowiada wobec klienta będącego konsumentem w rozumieniu art.22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym.

5. Elegancka.com.pl nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego towaru.

6. Sklep internetowy nie odbiera przesyłek za pobraniem.

7. Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany powyższego Regulaminu. O wszelkich zmianach regulaminu każdy klient informowany  będzie z wyprzedzeniem drogą mailową.

 

Prosimy, aby Państwo reklamując otrzymany od nas towar, zwrócili go wraz z paragonem, oryginalnym opakowaniem oraz innymi dokumentami dołączonymi do wysyłanego towaru. Prosimy również o należyte zabezpieczenie odsyłanego towaru (np. w pudełka kartonowe, tak aby nie uległy one uszkodzeniu podczas transportu)

 

Prosimy pamiętać o tym, iż zwrotom i wymianie nie podlegają figi, stringi oraz szorty

 

 REKLAMACJA DOSTAWY

1.Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności doręczyciela. Kupujący obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru.

2.W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy Odbiorca zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika, informując o tym fakcie Sklep (spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki). Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe.

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl